Welcome November! Szervusz kedves november! Különös tervek nélkül vágunk neki a novembernek, túl a tanévkezdés, a konferenciák és a nyelviskolák legfontosabb bulija, a Halloween party után. Lesznek biztosan izgalmas események, amelyeken mindannyian örömmel részt veszünk, de a nappalok rövidülésével szÃvesebben csendesednek el az esti sötétségben a családok. Igen, hamarabb sötétedik. Úgy tűnik gyakorlatilag minden angol óra már sötétedés után kezdÅ‘dik, ilyenkor szoktak a szülÅ‘k elgondolkodni azon, nem lenne-e jobb a különórák helyett munka után rögtön hazarohanni. Képesek gyermekeink egy hosszú és kimerÃtÅ‘ iskolai nap után angol nyelvet tanulni? SzülÅ‘ként természetesen a legjobbat szeretnénk gyermekeinek, de minden egyes családban más és mást jelent a megfelelÅ‘ egyensúly a kötelezÅ‘ és a választható elfoglaltságok között. Ráadásul minden egyes gyermek terhelhetÅ‘ség és tanulási képesség szempontjából különbözÅ‘. Hogyan sikerülhet mégis az arany középút megtalálása gyermekeink lehetÅ‘ségeinek kiaknázása és túlterhelése között? Lesz még energiája délután is tanulni? A gyermekek egy hosszú és fárasztó iskolai nap után is képesek a tanulásra, de bizonyos feltételeken érdemes elgondolkodni: Hány éves a gyermekem? Mennyire terhelik le a délutáni elfoglaltságai? Mik a helyi tankövetelmények az adott országban? Legyen mókás a tanulás Egy mindent felölelÅ‘ tanulós nap a gyermek számára nem jelenti automatikusan azt, hogy neki ez “túl sokâ€. Még ha egy hosszú nap után fáradt is a gyermek, ha valami új, mókás foglalkozásban vehet részt, azonnal frissen és örömmel veti bele magát. Mindazonáltal, fontos arról meggyÅ‘zÅ‘dnünk, hogy gyermekek délutáni elfoglaltságai ne legyenek túlságosan megterhelÅ‘k számukra, mert ezek esetenként kimerültséghez, betegségek kialakulásához vezethetnek. Mi az elÅ‘nye a délutáni elfoglaltságokank? BiztosÃtják az ideális tanulási metódus és érdeklÅ‘dési kör fejlesztését. A gyermek egy, nem az iskolai tantervben meglévÅ‘ területen képes lesz új adottságokat felfedezni önmagában, melyek segÃtségével az önbizalma is fejlÅ‘dik. Fontos, hogy a foglalkozások mindig örömteliek és érdekfeszÃtÅ‘ek legyenek a gyermek számára, bármit is kÃvánunk nekik megtanÃtani. Egy nehéz iskolai nap után is képesek lesznek az új tudás elsajátÃtására, ha a tananyagot játékos formában, nem pedig száraz tényként kapják. Egy jól elÅ‘készÃtett angol nyelvi oktatási program, mely kipróbált módszertanon nyugszik, egymaga képes biztosÃtani a második anyanyelvként elsajátÃtható angol nyelv könnyű megtanulását. Amennyiben a gyermekek élménygazdag, mókás környezetben aktÃvak, észre sem veszik, hogy közben tanulnak. A tanórákról feltöltÅ‘dve távoznak, alig várva a következÅ‘ alkalmat!
Welcome November! Szervusz kedves november! Különös tervek nélkül vágunk neki a novembernek, túl a tanévkezdés, a konferenciák és a nyelviskolák legfontosabb bulija, a Halloween party után. Lesznek biztosan izgalmas események, amelyeken mindannyian örömmel részt veszünk, de a nappalok rövidülésével szÃvesebben csendesednek el az esti sötétségben a családok. Igen, hamarabb sötétedik. Úgy tűnik gyakorlatilag minden angol óra már sötétedés után kezdÅ‘dik, ilyenkor szoktak a szülÅ‘k elgondolkodni azon, nem lenne-e jobb a különórák helyett munka után rögtön hazarohanni. Képesek gyermekeink egy hosszú és kimerÃtÅ‘ iskolai nap után angol nyelvet tanulni? SzülÅ‘ként természetesen a legjobbat szeretnénk gyermekeinek, de minden egyes családban más és mást jelent a megfelelÅ‘ egyensúly a kötelezÅ‘ és a választható elfoglaltságok között. Ráadásul minden egyes gyermek terhelhetÅ‘ség és tanulási képesség szempontjából különbözÅ‘. Hogyan sikerülhet mégis az arany középút megtalálása gyermekeink lehetÅ‘ségeinek kiaknázása és túlterhelése között? Lesz még energiája délután is tanulni? A gyermekek egy hosszú és fárasztó iskolai nap után is képesek a tanulásra, de bizonyos feltételeken érdemes elgondolkodni: Hány éves a gyermekem? Mennyire terhelik le a délutáni elfoglaltságai? Mik a helyi tankövetelmények az adott országban? Legyen mókás a tanulás Egy mindent felölelÅ‘ tanulós nap a gyermek számára nem jelenti automatikusan azt, hogy neki ez “túl sokâ€. Még ha egy hosszú nap után fáradt is a gyermek, ha valami új, mókás foglalkozásban vehet részt, azonnal frissen és örömmel veti bele magát. Mindazonáltal, fontos arról meggyÅ‘zÅ‘dnünk, hogy gyermekek délutáni elfoglaltságai ne legyenek túlságosan megterhelÅ‘k számukra, mert ezek esetenként kimerültséghez, betegségek kialakulásához vezethetnek. Mi az elÅ‘nye a délutáni elfoglaltságokank? BiztosÃtják az ideális tanulási metódus és érdeklÅ‘dési kör fejlesztését. A gyermek egy, nem az iskolai tantervben meglévÅ‘ területen képes lesz új adottságokat felfedezni önmagában, melyek segÃtségével az önbizalma is fejlÅ‘dik. Fontos, hogy a foglalkozások mindig örömteliek és érdekfeszÃtÅ‘ek legyenek a gyermek számára, bármit is kÃvánunk nekik megtanÃtani. Egy nehéz iskolai nap után is képesek lesznek az új tudás elsajátÃtására, ha a tananyagot játékos formában, nem pedig száraz tényként kapják. Egy jól elÅ‘készÃtett angol nyelvi oktatási program, mely kipróbált módszertanon nyugszik, egymaga képes biztosÃtani a második anyanyelvként elsajátÃtható angol nyelv könnyű megtanulását. Amennyiben a gyermekek élménygazdag, mókás környezetben aktÃvak, észre sem veszik, hogy közben tanulnak. A tanórákról feltöltÅ‘dve távoznak, alig várva a következÅ‘ alkalmat!