Digitális oktatás: tavaszi tapasztalatok Mi oktatókként, a Helen Doron nyelviskolák nemzetközi hálózatának tagjaiként, korábban is rendszeresen és aktÃvan használtunk appokat és programokat online találkozók és meetingek során. Eddig is mailben tartottuk a kapcsolatot hazai és külföldön élÅ‘ kollégáinkkal és partnereinkkel, a digitalizáció a mindennapi életünk része volt. Mégis, az intézménybezárások bevezetésekor szükségessé vált, hogy elÅ‘ször mi üljünk iskolapadba. Ãgy azonnal képezni kezdtük magunkat, hogy a Zoom és egyéb felületek üzemeltetése, a gyerekek digitális tudástárának dinamikus bÅ‘vÃtése, valamint az online térben történÅ‘ csoportos órák zavartalanul folytatódhassanak. Tudjuk, hogy a váltás nagy feladat elé állÃtott mindannyiunkat, mégis úgy érezzük, hogy a szülÅ‘k, a gyerekek és mi magunk is kiválóan teljesÃtettünk. Ha újra előállna hasonló helyzet, a korábbiaknál is sokkal bátrabban vágnánk bele a nyelvtanÃtásba, mert pozitÃvan csalódtunk. Mi a Helen Doron nyelviskoláknál elÅ‘re nézünk és létrehozni szeretünk. Ezért eddig és ezután is arra fókuszálunk majd, hogy elfogadó és megtartó közeget nyújtsunk diákjainknak és velük együtt, csapatban fedezzük fel a világot online és offline egyaránt. A változás akkor is bekövetkezik, ha lemaradunk róla. De mi nem fogunk.
Digitális oktatás: tavaszi tapasztalatok Mi oktatókként, a Helen Doron nyelviskolák nemzetközi hálózatának tagjaiként, korábban is rendszeresen és aktÃvan használtunk appokat és programokat online találkozók és meetingek során. Eddig is mailben tartottuk a kapcsolatot hazai és külföldön élÅ‘ kollégáinkkal és partnereinkkel, a digitalizáció a mindennapi életünk része volt. Mégis, az intézménybezárások bevezetésekor szükségessé vált, hogy elÅ‘ször mi üljünk iskolapadba. Ãgy azonnal képezni kezdtük magunkat, hogy a Zoom és egyéb felületek üzemeltetése, a gyerekek digitális tudástárának dinamikus bÅ‘vÃtése, valamint az online térben történÅ‘ csoportos órák zavartalanul folytatódhassanak. Tudjuk, hogy a váltás nagy feladat elé állÃtott mindannyiunkat, mégis úgy érezzük, hogy a szülÅ‘k, a gyerekek és mi magunk is kiválóan teljesÃtettünk. Ha újra előállna hasonló helyzet, a korábbiaknál is sokkal bátrabban vágnánk bele a nyelvtanÃtásba, mert pozitÃvan csalódtunk. Mi a Helen Doron nyelviskoláknál elÅ‘re nézünk és létrehozni szeretünk. Ezért eddig és ezután is arra fókuszálunk majd, hogy elfogadó és megtartó közeget nyújtsunk diákjainknak és velük együtt, csapatban fedezzük fel a világot online és offline egyaránt. A változás akkor is bekövetkezik, ha lemaradunk róla. De mi nem fogunk.