Több, mint az angol nyelv. Életfelfogás is. Az elmúlt 30 év során folyamatosan megtapasztaltam hogyan segÃti a Helen Doron módszertan a gyermekek sikeres angol nyelv tanulását. Miközben jólesÅ‘en vettem tudomásul a módszer hatékonyságát, arra lettem figyelmes, hogy a tanáraink, a tanárképzÅ‘ pedagógusaink és franchisor munkatársaink is annak iskolán kÃvüli pozitÃv hatásáról számoltak be, és egyöntetűen állÃtották, hogy a módszer családi életükre, emberi kapcsolataikra és még az üzletpolitikájuk stÃlusára is jótékony befolyással volt. Nagy meglepetés nem ért ezt hallva, mivel a Helen Doron módszer nemcsak az angol nyelv tanÃtásáról szól; egy olyan gondolkodásmódot és a sikerekhez szükséges alapot biztosÃt mind a tanárnak, mind a diákjaiknak, mely messze túlmutat az iskolai tanulás keretein. Nemrég kapcsolatba léptem a közösségi médián keresztül egy úriemberrel, aki elmondta, hogy a módszertan hosszútávú hatással van rá. Egykori Helen Doron tanárként megértette, hogy maga a tanulási folyamat dinamikus, és hogy mindenképp szükséges a tanulási módszert és tartalmát hozzáigazÃtani a tanuló fejlÅ‘dési és tudásbéli szintjéhez. Miután a karrierváltás mellett döntött, az Egyesült Ãllamokba költözött, ahol a Helen Doron English tanárképzÅ‘ tanfolyamon megszerzett tudásának eszköztárát sikeresen kezdte el alkalmazni új munkájában, az ipari formatervezés területén. A Helen Doron nyelvtanárok képzésükbÅ‘l fakadóan pozitÃv megerÅ‘sÃtésben részesÃtik diákjaikat, és a gyermekek természetes tanulási folyamataira épÃtenek. Az egész tanulási folyamat megerÅ‘sÃti a gyermekben az ’Igen, képes vagyok rá!’ hozzáállást. BátorÃtva és nevelve van erre, és ez a fajta támogatás – számtalan módon – ellene megy a hagyományos tanÃtási és szülÅ‘k gyermeknevelési módszereinek. A módszertan megtanÃtja és folyamatosan kifejleszti az emberekben a képességet, hogy olyan visszajelzéseket adjanak, melyekkel a gyermekeik fejlÅ‘dését segÃtik. Ez a pozitÃv megközelÃtés egy olyan egészséges gondolkodásmódhoz vezet, mely kihat a személy egész kapcsolatrendszerére, és mely Ãgy nem csak kizárólag a tanórákon nyilvánul meg. Ily módon kellene a szülÅ‘knek bátoritást nyújtaniuk a gyermekeik számára. Ha úgy is érzik, hogy néha muszáj kritikusnak vagy negatÃvnak lenniük, ez igazából szükségtelen. Amint a szülÅ‘k megértik, hogy a pozitÃv megerÅ‘sÃtés egy csodálatos megnyilvánulás gyermekeik felé, ennek hatása kiterjedhet a teljes emberi kapcsolatrendszerükre. A családi élet fejlÅ‘dése kihathat akár a munkahelyi környezetükre is; sÅ‘t, jó példával járhat elÅ‘l az élet bármely területén. A Helen Doron English tanárképzÅ‘ kurzusok nem csupán nemzetközi szintű kvalifikációt biztosÃtanak az angol nyelv tanÃtásához szerte a nagyvilágban, de értékes életvezetési jártasságot is adnak. A tanárképzÅ‘ kurzusainkon látom, hogyan mennek át ezen a változáson a tanáraink. Nem csak a pozitÃv visszajelzés módját sajátÃtják el, hanem mélyen magukba ásva megtanulnak visszajutni az egykori gyermeki állapotukba, melybÅ‘l megerÅ‘sÃtÅ‘ viselkedésmódot merÃtenek. A játékosság kihozza belÅ‘lük azt a fajta tanárt, aki ezt a viselkedésmódot az életfilozófiájává alakÃthatja. Nem lennék meglepve, ha az emberek azért járnának el a képzéseinkre, hogy mélyen magukévá tegyék ezt az életszemléletet. Hasznos módszert kapnak az életük vezetéséhez. A blogbejegyzés eredetiben itt olvasható!
Több, mint az angol nyelv. Életfelfogás is. Az elmúlt 30 év során folyamatosan megtapasztaltam hogyan segÃti a Helen Doron módszertan a gyermekek sikeres angol nyelv tanulását. Miközben jólesÅ‘en vettem tudomásul a módszer hatékonyságát, arra lettem figyelmes, hogy a tanáraink, a tanárképzÅ‘ pedagógusaink és franchisor munkatársaink is annak iskolán kÃvüli pozitÃv hatásáról számoltak be, és egyöntetűen állÃtották, hogy a módszer családi életükre, emberi kapcsolataikra és még az üzletpolitikájuk stÃlusára is jótékony befolyással volt. Nagy meglepetés nem ért ezt hallva, mivel a Helen Doron módszer nemcsak az angol nyelv tanÃtásáról szól; egy olyan gondolkodásmódot és a sikerekhez szükséges alapot biztosÃt mind a tanárnak, mind a diákjaiknak, mely messze túlmutat az iskolai tanulás keretein. Nemrég kapcsolatba léptem a közösségi médián keresztül egy úriemberrel, aki elmondta, hogy a módszertan hosszútávú hatással van rá. Egykori Helen Doron tanárként megértette, hogy maga a tanulási folyamat dinamikus, és hogy mindenképp szükséges a tanulási módszert és tartalmát hozzáigazÃtani a tanuló fejlÅ‘dési és tudásbéli szintjéhez. Miután a karrierváltás mellett döntött, az Egyesült Ãllamokba költözött, ahol a Helen Doron English tanárképzÅ‘ tanfolyamon megszerzett tudásának eszköztárát sikeresen kezdte el alkalmazni új munkájában, az ipari formatervezés területén. A Helen Doron nyelvtanárok képzésükbÅ‘l fakadóan pozitÃv megerÅ‘sÃtésben részesÃtik diákjaikat, és a gyermekek természetes tanulási folyamataira épÃtenek. Az egész tanulási folyamat megerÅ‘sÃti a gyermekben az ’Igen, képes vagyok rá!’ hozzáállást. BátorÃtva és nevelve van erre, és ez a fajta támogatás – számtalan módon – ellene megy a hagyományos tanÃtási és szülÅ‘k gyermeknevelési módszereinek. A módszertan megtanÃtja és folyamatosan kifejleszti az emberekben a képességet, hogy olyan visszajelzéseket adjanak, melyekkel a gyermekeik fejlÅ‘dését segÃtik. Ez a pozitÃv megközelÃtés egy olyan egészséges gondolkodásmódhoz vezet, mely kihat a személy egész kapcsolatrendszerére, és mely Ãgy nem csak kizárólag a tanórákon nyilvánul meg. Ily módon kellene a szülÅ‘knek bátoritást nyújtaniuk a gyermekeik számára. Ha úgy is érzik, hogy néha muszáj kritikusnak vagy negatÃvnak lenniük, ez igazából szükségtelen. Amint a szülÅ‘k megértik, hogy a pozitÃv megerÅ‘sÃtés egy csodálatos megnyilvánulás gyermekeik felé, ennek hatása kiterjedhet a teljes emberi kapcsolatrendszerükre. A családi élet fejlÅ‘dése kihathat akár a munkahelyi környezetükre is; sÅ‘t, jó példával járhat elÅ‘l az élet bármely területén. A Helen Doron English tanárképzÅ‘ kurzusok nem csupán nemzetközi szintű kvalifikációt biztosÃtanak az angol nyelv tanÃtásához szerte a nagyvilágban, de értékes életvezetési jártasságot is adnak. A tanárképzÅ‘ kurzusainkon látom, hogyan mennek át ezen a változáson a tanáraink. Nem csak a pozitÃv visszajelzés módját sajátÃtják el, hanem mélyen magukba ásva megtanulnak visszajutni az egykori gyermeki állapotukba, melybÅ‘l megerÅ‘sÃtÅ‘ viselkedésmódot merÃtenek. A játékosság kihozza belÅ‘lük azt a fajta tanárt, aki ezt a viselkedésmódot az életfilozófiájává alakÃthatja. Nem lennék meglepve, ha az emberek azért járnának el a képzéseinkre, hogy mélyen magukévá tegyék ezt az életszemléletet. Hasznos módszert kapnak az életük vezetéséhez. A blogbejegyzés eredetiben itt olvasható!