612 Views

Több, mint az angol nyelv. Életfelfogás is.

Az elmúlt 30 év során folyamatosan megtapasztaltam hogyan segíti a Helen Doron módszertan a gyermekek sikeres angol nyelv tanulását. Miközben jólesően vettem tudomásul a módszer hatékonyságát, arra lettem figyelmes, hogy a tanáraink, a tanárképző pedagógusaink és franchisor munkatársaink is annak iskolán kívüli pozitív hatásáról számoltak be, és egyöntetűen állították, hogy a módszer családi életükre, emberi kapcsolataikra és még az üzletpolitikájuk stílusára is jótékony befolyással volt.

Nagy meglepetés nem ért ezt hallva, mivel a Helen Doron módszer nemcsak az angol nyelv tanításáról szól; egy olyan gondolkodásmódot és a sikerekhez szükséges alapot biztosít mind a tanárnak, mind a diákjaiknak, mely messze túlmutat az iskolai tanulás keretein.

Nemrég kapcsolatba léptem a közösségi médián keresztül egy úriemberrel, aki elmondta, hogy a módszertan hosszútávú hatással van rá. Egykori Helen Doron tanárként megértette, hogy maga a tanulási folyamat dinamikus, és hogy mindenképp szükséges a tanulási módszert és tartalmát hozzáigazítani a tanuló fejlődési és tudásbéli szintjéhez. Miután a karrierváltás mellett döntött, az Egyesült Államokba költözött, ahol a Helen Doron English tanárképző tanfolyamon megszerzett tudásának eszköztárát sikeresen kezdte el alkalmazni új munkájában, az ipari formatervezés területén.

A Helen Doron nyelvtanárok képzésükből fakadóan pozitív megerősítésben részesítik diákjaikat, és a gyermekek természetes tanulási folyamataira építenek. Az egész tanulási folyamat megerősíti a gyermekben az ’Igen, képes vagyok rá!’ hozzáállást. Bátorítva és nevelve van erre, és ez a fajta támogatás – számtalan módon – ellene megy a hagyományos tanítási és szülők gyermeknevelési módszereinek. A módszertan megtanítja és folyamatosan kifejleszti az emberekben a képességet, hogy olyan visszajelzéseket adjanak, melyekkel a gyermekeik fejlődését segítik. Ez a pozitív megközelítés egy olyan egészséges gondolkodásmódhoz vezet, mely kihat a személy egész kapcsolatrendszerére, és mely így nem csak kizárólag a tanórákon nyilvánul meg.

Ily módon kellene a szülőknek bátoritást nyújtaniuk a gyermekeik számára. Ha úgy is érzik, hogy néha muszáj kritikusnak vagy negatívnak lenniük, ez igazából szükségtelen. Amint a szülők megértik, hogy a pozitív megerősítés egy csodálatos megnyilvánulás gyermekeik felé, ennek hatása kiterjedhet a teljes emberi kapcsolatrendszerükre. A családi élet fejlődése kihathat akár a munkahelyi környezetükre is; sőt, jó példával járhat elől az élet bármely területén.

A Helen Doron English tanárképzÅ‘ kurzusok nem csupán nemzetközi szintű kvalifikációt biztosítanak az angol nyelv tanításához szerte a nagyvilágban, de értékes életvezetési jártasságot is adnak. A tanárképzÅ‘ kurzusainkon látom, hogyan mennek át ezen a változáson a tanáraink. Nem csak a pozitív visszajelzés módját sajátítják el, hanem mélyen magukba ásva megtanulnak visszajutni az egykori gyermeki állapotukba, melybÅ‘l megerÅ‘sítÅ‘ viselkedésmódot merítenek. A játékosság kihozza belÅ‘lük azt a fajta tanárt, aki ezt a viselkedésmódot az életfilozófiájává alakíthatja. Nem lennék meglepve, ha az emberek azért járnának el a képzéseinkre, hogy mélyen magukévá tegyék ezt az életszemléletet. Hasznos módszert kapnak az életük vezetéséhez. 

 

A blogbejegyzés eredetiben itt olvasható!
 

613 Views

Több, mint az angol nyelv. Életfelfogás is.

Az elmúlt 30 év során folyamatosan megtapasztaltam hogyan segíti a Helen Doron módszertan a gyermekek sikeres angol nyelv tanulását. Miközben jólesően vettem tudomásul a módszer hatékonyságát, arra lettem figyelmes, hogy a tanáraink, a tanárképző pedagógusaink és franchisor munkatársaink is annak iskolán kívüli pozitív hatásáról számoltak be, és egyöntetűen állították, hogy a módszer családi életükre, emberi kapcsolataikra és még az üzletpolitikájuk stílusára is jótékony befolyással volt.

Nagy meglepetés nem ért ezt hallva, mivel a Helen Doron módszer nemcsak az angol nyelv tanításáról szól; egy olyan gondolkodásmódot és a sikerekhez szükséges alapot biztosít mind a tanárnak, mind a diákjaiknak, mely messze túlmutat az iskolai tanulás keretein.

Nemrég kapcsolatba léptem a közösségi médián keresztül egy úriemberrel, aki elmondta, hogy a módszertan hosszútávú hatással van rá. Egykori Helen Doron tanárként megértette, hogy maga a tanulási folyamat dinamikus, és hogy mindenképp szükséges a tanulási módszert és tartalmát hozzáigazítani a tanuló fejlődési és tudásbéli szintjéhez. Miután a karrierváltás mellett döntött, az Egyesült Államokba költözött, ahol a Helen Doron English tanárképző tanfolyamon megszerzett tudásának eszköztárát sikeresen kezdte el alkalmazni új munkájában, az ipari formatervezés területén.

A Helen Doron nyelvtanárok képzésükből fakadóan pozitív megerősítésben részesítik diákjaikat, és a gyermekek természetes tanulási folyamataira építenek. Az egész tanulási folyamat megerősíti a gyermekben az ’Igen, képes vagyok rá!’ hozzáállást. Bátorítva és nevelve van erre, és ez a fajta támogatás – számtalan módon – ellene megy a hagyományos tanítási és szülők gyermeknevelési módszereinek. A módszertan megtanítja és folyamatosan kifejleszti az emberekben a képességet, hogy olyan visszajelzéseket adjanak, melyekkel a gyermekeik fejlődését segítik. Ez a pozitív megközelítés egy olyan egészséges gondolkodásmódhoz vezet, mely kihat a személy egész kapcsolatrendszerére, és mely így nem csak kizárólag a tanórákon nyilvánul meg.

Ily módon kellene a szülőknek bátoritást nyújtaniuk a gyermekeik számára. Ha úgy is érzik, hogy néha muszáj kritikusnak vagy negatívnak lenniük, ez igazából szükségtelen. Amint a szülők megértik, hogy a pozitív megerősítés egy csodálatos megnyilvánulás gyermekeik felé, ennek hatása kiterjedhet a teljes emberi kapcsolatrendszerükre. A családi élet fejlődése kihathat akár a munkahelyi környezetükre is; sőt, jó példával járhat elől az élet bármely területén.

A Helen Doron English tanárképzÅ‘ kurzusok nem csupán nemzetközi szintű kvalifikációt biztosítanak az angol nyelv tanításához szerte a nagyvilágban, de értékes életvezetési jártasságot is adnak. A tanárképzÅ‘ kurzusainkon látom, hogyan mennek át ezen a változáson a tanáraink. Nem csak a pozitív visszajelzés módját sajátítják el, hanem mélyen magukba ásva megtanulnak visszajutni az egykori gyermeki állapotukba, melybÅ‘l megerÅ‘sítÅ‘ viselkedésmódot merítenek. A játékosság kihozza belÅ‘lük azt a fajta tanárt, aki ezt a viselkedésmódot az életfilozófiájává alakíthatja. Nem lennék meglepve, ha az emberek azért járnának el a képzéseinkre, hogy mélyen magukévá tegyék ezt az életszemléletet. Hasznos módszert kapnak az életük vezetéséhez. 

 

A blogbejegyzés eredetiben itt olvasható!