Helen Doron English: az eredeti gyerekangol Mi különbözteti meg a Helen Doron English módszert a többi gyermekeknek szánt angol órától? Miben más a mi módszerünk, mint a játékos vagy mondókás délelÅ‘ttök? A Helen Doron oktatóközpontok olyan eredeti, komplex módszertannal rendelkezÅ‘, éveken átÃvelÅ‘ foglalkozássorozatot kÃnálnak a gyerekeknek, melynek segÃtségével az angol nyelv valóban részükké válik. Nem(csak) azt tanÃtjuk meg nekik, hogyan beszéljenek, hanem azt is, hogyan gondolkozzanak angolul. Helen eredeti célkitűzései Amikor Helen csaknem négy évtizede a rendszer kidolgozásába fogott, felismerte, hogy a zenetanulásban alkalmazott Suzuki-módszer az angol nyelv oktatására is jól adaptálható. Az utánzásalapú nyelvtanÃtás kulcsa, hogy a gyerekek az idegen nyelvet második anyanyelvként, természetes folyamatok és cselekvések révén, hallás után sajátÃthatják el. És éppen ez az, ami a Helen Doron módszer eredetiségét és szerethetÅ‘ségét adja! A hangsúly nem a kötelezÅ‘ körökön, szótárfüzeteken és kényszereken, hanem a közösen megélt élményeken van. Konkurencia és Helen Doron: lehet-e manapság valami eredeti? Számos kiváló kvalitásokkal rendelkezÅ‘, ötletes és lendületes versenytársunk van a piacon. Akárcsak mi, Å‘k is segÃtségére lehetnek a családoknak egyes élethelyzetekben vagy -szakaszokban. Érdemes azonban szem elÅ‘tt tartanunk, hogy mÃg egy kedves óvó néni vagy kreatÃv tanÃtó néni általában az aktuális gyerekcsapatra és saját kvalitásaira szabja a tananyagot, addig mi a tananyagainkhoz képezzük ki a megfelelÅ‘ képességekkel rendelkezÅ‘ szakembereket. Nem tanévekben, hanem évtizedekben számolunk, és a legapróbb lépéseknél is nagyban gondolkodunk. Minden dal, mese vagy téma egy nagyobb egész épÃtÅ‘köve. Nálunk az angolfoglalkozások nemcsak önmagukban, hanem egy tudatosan felépÃtett láncolat elemeiként is megállják a helyüket. Arra törekszünk, hogy a gyerekek élvezzék és szeressék, amit csinálnak, ugyanakkor kimeneti pontokkal (megmérettetésekkel, nyelvvizsgákkal, visszajelzésekkel) biztosÃtjuk, hogy mindvégig a minÅ‘ségi angol nyelvtudáson maradjon a fókusz. Nálunk nincsenek sablonmegoldások Annak ellenére, hogy a Helen Doron az egész világon alkalmazott és bevált oktatási módszer, nem gondolkodunk szabványokban és sablonokban. Nálunk helye van a sajtkukacoknak, a félénkeknek, a hangosaknak és verekedÅ‘seknek, a nagymellényeseknek és az okoskáknak, mert bár ismerjük ezeket a cÃmkéket, nem törÅ‘dünk velük, és fÅ‘leg nem fogadjuk el Å‘ket. A gyerekek érdekeit nézzük és Å‘ket látjuk. Értük dolgozunk. Épp ezért, oktatóink minden esetben az adott gyerekcsoportra formálják tanóráikat és hozzájuk alakÃtják az oktatás ritmusát. Minden foglalkozásunk egyedi, az adott pillanatban érvényes, és mégis hosszú életű, hiszen a gyerekekben él tovább.
Helen Doron English: az eredeti gyerekangol Mi különbözteti meg a Helen Doron English módszert a többi gyermekeknek szánt angol órától? Miben más a mi módszerünk, mint a játékos vagy mondókás délelÅ‘ttök? A Helen Doron oktatóközpontok olyan eredeti, komplex módszertannal rendelkezÅ‘, éveken átÃvelÅ‘ foglalkozássorozatot kÃnálnak a gyerekeknek, melynek segÃtségével az angol nyelv valóban részükké válik. Nem(csak) azt tanÃtjuk meg nekik, hogyan beszéljenek, hanem azt is, hogyan gondolkozzanak angolul. Helen eredeti célkitűzései Amikor Helen csaknem négy évtizede a rendszer kidolgozásába fogott, felismerte, hogy a zenetanulásban alkalmazott Suzuki-módszer az angol nyelv oktatására is jól adaptálható. Az utánzásalapú nyelvtanÃtás kulcsa, hogy a gyerekek az idegen nyelvet második anyanyelvként, természetes folyamatok és cselekvések révén, hallás után sajátÃthatják el. És éppen ez az, ami a Helen Doron módszer eredetiségét és szerethetÅ‘ségét adja! A hangsúly nem a kötelezÅ‘ körökön, szótárfüzeteken és kényszereken, hanem a közösen megélt élményeken van. Konkurencia és Helen Doron: lehet-e manapság valami eredeti? Számos kiváló kvalitásokkal rendelkezÅ‘, ötletes és lendületes versenytársunk van a piacon. Akárcsak mi, Å‘k is segÃtségére lehetnek a családoknak egyes élethelyzetekben vagy -szakaszokban. Érdemes azonban szem elÅ‘tt tartanunk, hogy mÃg egy kedves óvó néni vagy kreatÃv tanÃtó néni általában az aktuális gyerekcsapatra és saját kvalitásaira szabja a tananyagot, addig mi a tananyagainkhoz képezzük ki a megfelelÅ‘ képességekkel rendelkezÅ‘ szakembereket. Nem tanévekben, hanem évtizedekben számolunk, és a legapróbb lépéseknél is nagyban gondolkodunk. Minden dal, mese vagy téma egy nagyobb egész épÃtÅ‘köve. Nálunk az angolfoglalkozások nemcsak önmagukban, hanem egy tudatosan felépÃtett láncolat elemeiként is megállják a helyüket. Arra törekszünk, hogy a gyerekek élvezzék és szeressék, amit csinálnak, ugyanakkor kimeneti pontokkal (megmérettetésekkel, nyelvvizsgákkal, visszajelzésekkel) biztosÃtjuk, hogy mindvégig a minÅ‘ségi angol nyelvtudáson maradjon a fókusz. Nálunk nincsenek sablonmegoldások Annak ellenére, hogy a Helen Doron az egész világon alkalmazott és bevált oktatási módszer, nem gondolkodunk szabványokban és sablonokban. Nálunk helye van a sajtkukacoknak, a félénkeknek, a hangosaknak és verekedÅ‘seknek, a nagymellényeseknek és az okoskáknak, mert bár ismerjük ezeket a cÃmkéket, nem törÅ‘dünk velük, és fÅ‘leg nem fogadjuk el Å‘ket. A gyerekek érdekeit nézzük és Å‘ket látjuk. Értük dolgozunk. Épp ezért, oktatóink minden esetben az adott gyerekcsoportra formálják tanóráikat és hozzájuk alakÃtják az oktatás ritmusát. Minden foglalkozásunk egyedi, az adott pillanatban érvényes, és mégis hosszú életű, hiszen a gyerekekben él tovább.