1674 Views

Digitális oktatás: tavaszi tapasztalatok

Mi oktatókként, a Helen Doron nyelviskolák nemzetközi hálózatának tagjaiként, korábban is rendszeresen és aktívan használtunk appokat és programokat online találkozók és meetingek során. Eddig is mailben tartottuk a kapcsolatot hazai és külföldön élő kollégáinkkal és partnereinkkel, a digitalizáció a mindennapi életünk része volt.
Mégis, az intézménybezárások bevezetésekor szükségessé vált, hogy először mi üljünk iskolapadba. Így azonnal képezni kezdtük magunkat, hogy a Zoom és egyéb felületek üzemeltetése, a gyerekek digitális tudástárának dinamikus bővítése, valamint az online térben történő csoportos órák zavartalanul folytatódhassanak. Tudjuk, hogy a váltás nagy feladat elé állított mindannyiunkat, mégis úgy érezzük, hogy a szülők, a gyerekek és mi magunk is kiválóan teljesítettünk. Ha újra előállna hasonló helyzet, a korábbiaknál is sokkal bátrabban vágnánk bele a nyelvtanításba, mert pozitívan csalódtunk.
Mi a Helen Doron nyelviskoláknál előre nézünk és létrehozni szeretünk. Ezért eddig és ezután is arra fókuszálunk majd, hogy elfogadó és megtartó közeget nyújtsunk diákjainknak és velük együtt, csapatban fedezzük fel a világot online és offline egyaránt. A változás akkor is bekövetkezik, ha lemaradunk róla. De mi nem fogunk.
1675 Views

Digitális oktatás: tavaszi tapasztalatok

Mi oktatókként, a Helen Doron nyelviskolák nemzetközi hálózatának tagjaiként, korábban is rendszeresen és aktívan használtunk appokat és programokat online találkozók és meetingek során. Eddig is mailben tartottuk a kapcsolatot hazai és külföldön élő kollégáinkkal és partnereinkkel, a digitalizáció a mindennapi életünk része volt.
Mégis, az intézménybezárások bevezetésekor szükségessé vált, hogy először mi üljünk iskolapadba. Így azonnal képezni kezdtük magunkat, hogy a Zoom és egyéb felületek üzemeltetése, a gyerekek digitális tudástárának dinamikus bővítése, valamint az online térben történő csoportos órák zavartalanul folytatódhassanak. Tudjuk, hogy a váltás nagy feladat elé állított mindannyiunkat, mégis úgy érezzük, hogy a szülők, a gyerekek és mi magunk is kiválóan teljesítettünk. Ha újra előállna hasonló helyzet, a korábbiaknál is sokkal bátrabban vágnánk bele a nyelvtanításba, mert pozitívan csalódtunk.
Mi a Helen Doron nyelviskoláknál előre nézünk és létrehozni szeretünk. Ezért eddig és ezután is arra fókuszálunk majd, hogy elfogadó és megtartó közeget nyújtsunk diákjainknak és velük együtt, csapatban fedezzük fel a világot online és offline egyaránt. A változás akkor is bekövetkezik, ha lemaradunk róla. De mi nem fogunk.