Biztos alap a tanuláshoz Korai évek Azok a szülÅ‘k, akik úgy döntenek, hogy 2-4 éves gyermeküket beÃratják angol foglalkozásra, tisztában vannak azzal, hogy a nyelvtanulás kezdete a korai években a legidÅ‘szerűbb. Åk azt is értik, hogy milyen fontos szerepet kap az angol nyelvtudás gyermekük jövÅ‘jében. Csupán néhány angol kurzust találhatunk iskolás kor elÅ‘tt lévÅ‘ gyermekeknek, de amikor totyogóknak és kisgyermekeknek keresünk tanfolyamot, biztosra kell mennünk, hogy ezen a kurzuson következetesen és hatékony módszerrel oktatnak. Az oktatók, gondozók és szülÅ‘k sarkalatos szerepet játszanak a gyermekek tanulásában, mivel segÃtségükkel nÅ‘ meg a gyermekek önbizalma, és általa nyerik el azt a biztonságot, ami a hatékony tanuláshoz kell. A kisbabákat (0-2 éves) és a 2-4 éves kisgyermekeket illetÅ‘en a tanulási tapasztalat a fejlÅ‘dés és növekedés alapja, mivel az ekkor tanultak, a mindennapi tapasztalatszerzésen alapulnak. A kisgyermekes tanfolyamok sikeressége az érzelmi kötÅ‘déstÅ‘l is függ, mely a tanuláshoz elengedhetetlen önbizalmat növeli. Anyanyelvi nyelvtanulás 30 éves oktatói tapasztalat, valamint kisgyermekek, iskolások és tinédzserek számára kidolgozott oktató kurzusok fejlesztése során mindig arra jutottunk, hogy a legjobb út az angol tanÃtásához az anyanyelven keresztül vezet. A 2-4 év közötti gyermekek az angolt anyanyelvükkel egy idÅ‘ben sajátÃtják el. Ezért a leghatékonyabb módszer ugyanazzal a módszerrel tanÃtani az angol nyelvet is, mint az anyanyelvet. Természetes, hogy a gyermekek jóval azelÅ‘tt megértik a beszédet, és megtanulnak beszélni, mielÅ‘tt Ãrnának vagy olvasnának. De ezt a folyamatot az iskolai oktatás nem követi idegen nyelvtanÃtás közben. Az iskola Ãrás és olvasás alapján értékel és tanÃt, a beszéd gyakran csak másodlagos szerepet kap. Ennek az az oka, hogy az iskolai tanároknak nincs idejük nagy létszámú osztályokat beszélni tanÃtani. A nyelv olvasásának és Ãrásának iskolai oktatása – még akkor is, ha a beszédoktatással jár – nem bizonyult hatékonynak a nyelvtanulásban. A tanulás kulcsa pedig éppen a beszélt nyelv használata, illetve a gyakorlatias alapszókincs elsajátÃtása rengeteg ismétléssel, pozitÃv megerÅ‘sÃtéssel, sok vidámsággal és játékokkal.
Biztos alap a tanuláshoz Korai évek Azok a szülÅ‘k, akik úgy döntenek, hogy 2-4 éves gyermeküket beÃratják angol foglalkozásra, tisztában vannak azzal, hogy a nyelvtanulás kezdete a korai években a legidÅ‘szerűbb. Åk azt is értik, hogy milyen fontos szerepet kap az angol nyelvtudás gyermekük jövÅ‘jében. Csupán néhány angol kurzust találhatunk iskolás kor elÅ‘tt lévÅ‘ gyermekeknek, de amikor totyogóknak és kisgyermekeknek keresünk tanfolyamot, biztosra kell mennünk, hogy ezen a kurzuson következetesen és hatékony módszerrel oktatnak. Az oktatók, gondozók és szülÅ‘k sarkalatos szerepet játszanak a gyermekek tanulásában, mivel segÃtségükkel nÅ‘ meg a gyermekek önbizalma, és általa nyerik el azt a biztonságot, ami a hatékony tanuláshoz kell. A kisbabákat (0-2 éves) és a 2-4 éves kisgyermekeket illetÅ‘en a tanulási tapasztalat a fejlÅ‘dés és növekedés alapja, mivel az ekkor tanultak, a mindennapi tapasztalatszerzésen alapulnak. A kisgyermekes tanfolyamok sikeressége az érzelmi kötÅ‘déstÅ‘l is függ, mely a tanuláshoz elengedhetetlen önbizalmat növeli. Anyanyelvi nyelvtanulás 30 éves oktatói tapasztalat, valamint kisgyermekek, iskolások és tinédzserek számára kidolgozott oktató kurzusok fejlesztése során mindig arra jutottunk, hogy a legjobb út az angol tanÃtásához az anyanyelven keresztül vezet. A 2-4 év közötti gyermekek az angolt anyanyelvükkel egy idÅ‘ben sajátÃtják el. Ezért a leghatékonyabb módszer ugyanazzal a módszerrel tanÃtani az angol nyelvet is, mint az anyanyelvet. Természetes, hogy a gyermekek jóval azelÅ‘tt megértik a beszédet, és megtanulnak beszélni, mielÅ‘tt Ãrnának vagy olvasnának. De ezt a folyamatot az iskolai oktatás nem követi idegen nyelvtanÃtás közben. Az iskola Ãrás és olvasás alapján értékel és tanÃt, a beszéd gyakran csak másodlagos szerepet kap. Ennek az az oka, hogy az iskolai tanároknak nincs idejük nagy létszámú osztályokat beszélni tanÃtani. A nyelv olvasásának és Ãrásának iskolai oktatása – még akkor is, ha a beszédoktatással jár – nem bizonyult hatékonynak a nyelvtanulásban. A tanulás kulcsa pedig éppen a beszélt nyelv használata, illetve a gyakorlatias alapszókincs elsajátÃtása rengeteg ismétléssel, pozitÃv megerÅ‘sÃtéssel, sok vidámsággal és játékokkal.